Friday, April 17, 2009

menjadik photographer

oih.. da lame x update blog nih.. sbnrnye da lame da nk update nih..
mne x nye..

time aku nk update blog tenet gilew..

time tenet gilew bru aku sebOk nk update blog..
mencik..mencik..mencikk..

ahha.. ade la minat nk jadik photographer nih..brangan de la tapy tade la pandae sgt pon..
just suke2 jeh..slalOo gak kne kutOk ngan ayh..ayh ckp aku ske mek gamba syok sendirik2..
last2 ayh pon tiru aku..haih..saba jeh la..
tp da minat la kan..
walOpon pkae kamera kt ncet burOk ygn nokia 6300 2 megapixel jeh(haih enset..kaw tlah kuciwakan akuh..tiap2 kali kaw meragam..dah kne off pastuh on balek..huwaaa..nk enset bru)..
kt unisel pon mek gamba x kire dlm keta,ats moto..wahh..sume bole la..hik2..


DSLR beb!

*tp ape yg mahukan adalah ini..adeyh..da lame ngidam nk mende alah nih..ary tuh kt pc fair mate aku da melekat ngan mende nih..sempat la usha2..sony,nikon,canon pon santek gak..harge die bole tahan la sribu+2 ribu lbeyh maa..adeyh..nmpknye aku cume bole mimpi jeh la nk dptkn mende tuh..tp klo snap pix pkae kamera uh lawa gile..mmg puas aty la..


0


1

2
3
suke snap pic awan..santek..


4
tgk la pix nih..awan die mcm da cecah bumbung ostel jeh kn..

5
sayew sukekn retro!!..=)

6
eyhhh..macik tetira pon retro..hikkk..

7
adek2 aku yg sengal..

+ kowg suke pix yg mne..bagy la kumen..
=)

4 comments:

  1. budak pelik yg menjeleskn :P bhahaha comel comel comel smua pic tu jeles wek

    ReplyDelete
  2. heee, besh besh! ryna mahu camera ituh jugak ayun! :) heeee kitep sama, amek gamba syok sendiri, haha

    ReplyDelete
  3. ayun to ynn

    eleh..
    suke x comel la..
    ngade2 jeh snap pix uh..
    hahha..

    ReplyDelete
  4. ayun to ryna

    ahaha..
    camera tuh besh..
    da mintak kt ayh..
    ayh wat dono jeh..
    sedeyh2..
    yep..
    amek gamba syok sendiri menjadik ikotan remaja2 skarang..
    cewahh..

    ReplyDelete