Monday, May 4, 2009

lega sudah

yay..
akhirnye exam tamat suda ary nih..
cam bese kol 11 aku da kuar da dr dewan exam uh..
mse yg ditunggu2..
wahh..
rse mcm ne ye..oke kot..adeyh..
nih die ulasan die..

network technology : first2 paper,study pon maen2 jeh..tade feel nk exam..x tawu nk jwb pe maen bantai2 jeh..yg aku ingat aku tulis,yg x ingat pandae2 la..hahahh..
mobile java programming : wahh..coding2..penin pale akuh..seb bek soklan coding x bpe ssh la dr subjek2 programming yg lepas..cik kam senyum2 jeh tgk aku..adeh..malu..
interface design : aku suke subjek nih..hee..tapy mse jwb soklan nih aku berangan memanjang..tgh2 berangan tuh bru sedar dlm aty "eh..ayun jwb pekse la"..haa..bru aku terkial2 jwb soklan..hahahh..
mobile wireless security : uik..soklan die simple2 je..ewm..bole tahanla..
mobile database : jwb sambil lewa..tgn pon da pnat menulis jeh..dlm pale da pikir nk balek jeh ni..kejamnye pn saliyah wat soklan..yg part C tu..coding2 uh,haih..aku bantai jeh..yg penting soklan lastt tu aku btol..hak3..e..rase nk koyak2 kn kertas tu jeh..

* bye2 sem 5 n welcome sem 6..
cuty sem mase utk bersantai n bfoya2..hahakk..
wahh..arap2 sem 6 tade masalah la..
miss lena,eddy n merah laa..huu..

3 comments:

  1. wuyooo mishh u byk2 nnt kite ltk gmba eddy byk2 wkaka :P cian eddy ngn merah dh jauh ngn aunty die :((

    ReplyDelete
  2. hik2..ala..
    jaoh2 pon dkat di haty..
    cewahhh..
    :)

    ReplyDelete
  3. oho...
    emm kira ok lak...
    yun leh wat cuma...
    huhuhu...
    tidak soklan suma mmg kejam bg fiq...

    ReplyDelete